مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرترکمن و گمیشان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون توانسته طرح هادی را در ۲۴ روستا اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد علی حیدری، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرترکمن و گمیشان از وجود ۲۵ روستا بالای ۲۰ خانوار در شهرستان بندر ترکمن خبر داد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون توانسته طرح هادی را در ۲۴ روستا بالای ۲۰ خانوار اجرایی کند.

او افزود: این طرح‌ها برای محرومیت زدایی و جلو گیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها در حال انجام است.

حیدری گفت: امسال در شهرستان بندر ترکمن در ایام دهه فجر طرح‌هایی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در راستای محرومیت زدایی و آبادانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

او ادامه داد: از این میزان اعتبار تخصیص داده شده در بخش مسکن، ۱۳۵ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ۱۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۵ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرترکمن و گمیشان با اشاره به وقوع سیل سال گذشته و اعتباراتی که از محل تملک و دارایی، ماده ۱۰ و حوادث ملی سیل تخصیص پیدا کرده است، افزود: ۳۵ طرح در ۱۷ روستا با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد

او گفت: باتوجه به اینکه ۵۸ درصد اماکن مسکونی این شهرستان کم دوام و بی دوام هستند نیاز است بانک‌های استان همکاری لازم را مردم داشته باشند.

انتهای پیام/چ/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.