رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان نفت (امام خمینی) آبادان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نصراله حسونی‌بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان روز شنبه گفت:بخش یک ویژه بیمارستان نفت با ۲۳ تخت بستری برای پذیرش بیماران آماده شده است و هفت بیمار کرونایی در این بخش بستری شدند.

او افزود:بخش دوم ویژه بیماران کووید ۱۹ نیز با ۱۸ تخت بستری آماده است و در صورت اعلام نیاز دانشکده علوم پزشکی آبادان به تخت بیشتر این بخش فعال خواهد شد.

حسونی‌بحرینی افزود: طبق مصوبه اول شورای تامین آبادان، بیمارستان نفت به عنوان معین بیمارستان طالقانی آبادان ،پس از تکمیل ظرفیت این بیمارستان پذیرش بیماران کرونایی را آغاز کرده است.

او تصریح کرد:کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) نفت آبادان، در کنار دیگر جهادگران عرصه درمان تمام توان خود را برای بستری و خدمت به بیماران کرونایی در این شهرستان بکار گرفته‌ اند.

بیمارستان امام خمینی(ره) نفت آبادان(OPD) در سال ۱۳۰۶ هجری شمسی با ظرفیت ۲۵۲ تخت‌ با بخش‌های اصلی درمانی تاسیس و خدمات بهداشتی درمانی را به جمعیت زیرپوشش صنعت نفت ، آغاز و سپس به ۵۰۰ تخت‌ ارتقا داده شد.

به گفته معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روند بستری بیماران در منطقه جنوب غرب خوزستان افزایشی شده است و تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ در بیمارستان طالقانی آبادان نسبت به چهار هفته قبل پنج برابر شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.