به منظور تنظیم بازار، ۶ هزار و ۳۶۴ تن قند و شکر برای مصرف خانوار و اصناف در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تنظیم بازار گفت: شش هزار و ۳۶۴ تن قند و شکر وارد بازار استان شد که از این میزان ۴۴۰ تن قند و ۴۱۱ تن شکر به منظور مصرف خانوار و پنج هزار و ۵۱۳ تن شکر برای مصرف بخش اصناف و صنعت است.

او افزود: قند توزیع شده در بازار استان با قیمت ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم از انبار غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته شد و با قیمت ۹۷ هزار ریال برای مصرف خانوار‌ها در بازار استان عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


شمسی پور اضافه کرد: قند تنظیم بازار مصرف خانوار در استان به‌صورت شکسته در بسته‌بندی‌های پنج کیلوگرمی به مشتریان عرضه خواهد شد.

او ادامه داد: ۴۱۱ تن شکر با قیمت ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال به‌ازای هر کیلوگرم از انبار غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته شد و در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به خانوار‌های عرضه می‌شود.

شمسی پور گفت: پنج هزار و ۵۱۳ تن شکر برای صنف و صنعت در بازار استان به ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال عرضه خواهد شد و از این میزان دو هزار و ۲۰۰ تن برای مصرف صنفی و سه هزار و ۳۱۳ تن به منظور مصرف در بخش صنایع اختصاص یافت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار