انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری

عکاسان موفق به مشاهده و گرفتن تصاویر جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه فولکس واگن ممکن است یک آفرودر معتبر در کارنامه گسترده خود نداشته باشد، اما مطمئنا می‌داند چگونه مشتقات سایر مدل‌های معمولی خود را گسترش دهد. این شرکت مدل‌های VAG زیادی را برای کسانی که به SUV علاقه ندارند عرضه می‌کند، اما برخی از قابلیت‌های آن حتی بیشتر از کاربرد‌های ارائه شده توسط مدل‌های SUV است.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از خودرو‌های تازه وارد زیر مجموعه این شرکت ساکن در اشتوتگارت، یعنی شرکت پورشه، که متناسب با این ویژگی است، ۹۱۱ Safari است. بر خلاف تولید یک باره جک ۹۱۱ که برای سال‌ها مخفی نگه داشته می‌شد، انتظار می‌رود که این نمونه اولیه به یک خودروی تولیدی تبدیل شود. این که آیا این یک سطح تریم معمولی خواهد بود یا یک نسخه ویژه محدود سوالی است که برای خیلی از کارشناسان به وجود آمده است و باید منتظر ماند و دید سرنوشت این خودرو چه می‌شود.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری

این خودرو در حالیکه شباهت زیادی به ۹۱۱ استاندارد دارد، در سرزمین به اصطلاح عجایب زمستانی در حال آزمایش است. افزایش ارتفاع سواری یکی از تغییرات این خودرو است، در حالی که گیره‌های قوس چرخ نیز قابل توجه است. علاوه بر این پورشه برای بهبود زاویه نزدیک شدن و حرکت، ضربه گیر‌ها را تغییر داده است.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری

به راحتی می‌توان مشاهده کرد که سپر جلو کمی تراشیده شده است در حالی که سپر عقب بالاتر قرار گرفته است تا سپر را دوباره بازسازی کند و آن را برای برخی از ماجراجویی‌های خارج از جاده آماده کند. ما انتظار داریم که نسخه تولیدی خودرو از لاستیک‌های ضخیم و چرخی و طراحی چرخ آلیاژ سفارشی، همراه با برخی تغییرات ظریف دیگر برای جدا کردن سافاری از خانواده ۹۱۱ استفاده کند.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری

با در نظر گرفتن اینکه پورشه از ابتدای اکتبر سال ۲۰۲۰ که تصاویر جاسوسی بسیاری از محصولاتش منتشر شد، نمونه‌های اولیه ۹۱۱ چک شده را آزمایش کرده است. اولین نسخه رسمی ممکن است در اواخر سال جاری به طور رسمی عرضه شود. منطقی است که Safari با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد تولید شود؛ بنابراین شاید خودروی الهام دهنده مدل ۴S باشد. نیرو می‌تواند در یک موتور توئین توربو ۳/۰ لیتری تخت شش سیلندر با قدرت تولید ۴۴۳ اسب بخار ثابت باشد و گشتاور ۳۹۰ پوند فوت (۵۳۰ نیوتون متر) تولید کند.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو پورشه ۹۱۱ سافاری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار