تیم شهرداری شیراز در نخستین دوره مسابقات دارت مجازی شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صالحی سرپرست برگزاری این مسابقات گفت: نخستین دوره مسابقات دارت مجازی کلانشهر‌های کشور به میزبانی شهرداری شیراز و با همکاری کمیته دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۴۰ نفر از کارکنان ۱۰ کلانشهر کشور در بخش مردان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در بخش انفرادی امین فتاح پور و علیرضا پورزمانی از شیراز در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و سعید حجتی از تهران و علی خباز از یزد مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

صالحی سرپرست برگزاری مسابقات دارت مجازی کلانشهر‌های شهرداری‌های کشور، گفت: در بخش تیمی هم تیم شیراز به مربی گری داریوش خورشیدی که خود یکی از قهرمانان بنام دارت ایران محسوب می‌شود موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد و تیم‌های یزد و تهران به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم کرج هم به عنوان تیم اخلاق این دوره رقابت‌ها برگزیده شد.

امین فتاح پور، علیرضا پور زمانی، داریوش خورشیدی و جواد زمانی ترکیب تیم شیراز را در نخستین دوره رقابت‌های مجازی دارت کلانشهر‌های شهرداری‌های کشور را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.