فرمانده پلیس راهور هندیجان گفت: کلاس ها و امتحانات آیین نامه آموزشگاه های رانندگی و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو تعطیل شدند.

سروان رستمی فرمانده پلیس راهور هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه وقوع وضعیت قرمز کرونا در ۱۱ شهرستان خوزستان و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی و هشدار، طبق دستور‌های صادره از سوی پلیس راهور استان، همه امتحانات و کلاس‌های آیین نامه آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی افزود: از همه شهروندان و همچنین روستاییان هندیجان تقاضا داریم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و خودداری از تردد‌های غیرضروری و اجتناب از حضور در مراسم عروسی و ختم به عادی شدن شرایط و کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

رستمی اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم هنگام رانندگی با خودرو و موتورسیکلت در شهرستان هندیجان سرعت مطمئنه را حفظ کنند و با رعایت نکات ایمنی و دقت به علائم راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.