آیت الله دری نجف آبادی: نباید به برجام دل بست بلکه راه حل بیرون آمدن از مشکلات، تکیه بر توان داخلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک به سیاست های خارجی کشور اشاره کرد و گفت: نباید به برجام دل بست بلکه راه حل بیرون آمدن از مشکلات، تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از دانش نخبگان در‌ راستای افزایش تولید و بهره وری و ورود به بازارهای جهانی است که این مسئله رونق اقتصادی را در پی دارد.

آیت الله دری نجف آبادی درباره انتخابات سال آینده افزود: انتخابات در تاریخ سیاسی کشور بسیار مهم و اثرگذار است و همه مردم با حضور با شکوه و حداکثری در انتخابات، بار دیگر عظمت ایران اسلامی‌ را در جهان به نمایش خواهند گذاشت.

او ادامه داد: در انتخابات سال آینده مردم باید افراد کاردان، متعهد، متخصص و دلسوز نظام را انتخاب کنند و وظیفه برگزیده شدگان این است که با تمام توان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند و کشور را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و شب عید گفت: در این روزها باید نظارت ها بر بازار بیشتر شود تا ضمن کنترل قیمت ها از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود که این موضوع موجب می شود مردم با خیال آسوده مایحتاج خود را در شب عید تهیه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک افزود: متاسفانه این روزها شاهد گونه جهش یافته ویروس کرونا هستیم که خطرناک تر از نوع اولیه ویروس بوده و در این شرایط نیاز است مردم دستور العمل های بهداشتی را همچنان با دقت بیشتری رعایت کنند و واکسینه کردن مردم در مقابل این بیماری با سرعت بیشتری باید صورت گیرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.