دفترچه مربیگری عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باطل شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در سفر به استان‌ها مبنی بر حذف مربیان غیر فعال از کشتی و اعلام این تصمیم به انستیتو کشتی، مقرر شد پس از برگزاری کلاس‌های مربیگری در استان ها، نام مربیانی که فعالیتی ندارند از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف و دفترچه مربیگری آن‌ها باطل شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی با تأیید این خبر گفت: پس از برگزاری کلاس استاژ و کنترل مربیان در استان سیستان و بلوچستان که در چند روز گذشته برگزار شد، رئیس هیئت کشتی زاهدان که به دلیل کار‌های اجرایی، فعالیت مربیگری نداشت از جمع مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

وی ادامه داد: همچنین دیروز و امروز (جمعه) کلاس مربیگری در استان کرمان در حال برگزاری است که عبدالمهدی نصیرزاده به دلیل حضور نداشتن در این کلاس و همچنین عدم فعالیت در باشگاه‌ها دفترچه مربیگری اش باطل و نام وی نیز از لیست مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

گفتنی است عبدالمهدی نصیرزاده از کشتی گیران خوب دهه ۸۰ استان کرمان بوده و از سال ۸۸ دفترچه مربیگری دریافت کرده، ولی به دلیل فعالیت‌های اجرایی از جمله مدیریت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، ریاست سازمان لیگ  فدراسیون کشتی و ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مشغله‌ی بالای کاری فرصت حضور در باشگاه‌های کشتی و تمرین به کشتی گیران را نداشت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار