ضرغامی:

ظرفیت جوانان برگ برنده اقتدار و عزت نظام اسلامی است

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تولید محتوای مفید و مناسب در فضای مجازی، ظرفیت جوانان را برگ برنده اقتدار و عزم نظام اسلامی بر شمرد.

به گزارش  حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین نشست هم اندیشی فعالان و اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با موضوع دولت کارآمد مردمی و انقلابی و با حضور عزت الله ضرغامی برگزار شد.

در این نشست عزت الله ضرغامی ضمن تشکر از دبیرکل و اعضای محترم جمعیت و تمجید از فعالیت‌های تشکیلاتی و بهره گیری از عقل جمعی در ایجاد فکر و اندیشه و رفتار هماهنگ در عمل، به برخی آفات گریبانگیر کار حزبی و احزاب در کشور به ویژه رفتار فصلی و صرفاً انتخاباتی احزاب اشاره کردند و گفت: به نظرم با بررسی عملکرد فعالیت گروه‌های سیاسی تحقق توسعه احزاب را در رفتار و صداقت با مردم میدانم و طبعا اخلاص در عمل میتواند به اعتماد مردم به اهداف و سیاست‌ها حزب در جامعه قوت بخشد.

این فعال سیاسی اصولگرا ضمن اشاره به تحولات داخلی و خارجی امروز ایران افزود: محافظه کاری و مرعوب بودن و انفعال در مقابل پدیده پدرخوانده‌های خودساخته ازجمله عوامل ناکامی احزاب محسوب می‌شود.

ضرغامی یکی از رموز موفقیت تشکل‌ها را صداقت با مردم و هواداران و شفاف‌سازی در رفتار و گفتار دانست و گفت: حساس بودن احزاب وتشکل‌های سیاسی به مسایل اساسی کشور و جامعه لازمه فعالیت احزاب است.

وی گفت: در کنار تمام تلاش احزاب باید مکانیزم راهبردی کارشان همراه با رفتار صادقانه باشد تا موجب تحقق برکت امور و اهدافشان در خدمت بهینه به مردم قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین توسعه فعالیت تشکل‌ها و احزاب در فضای مجازی را با تولید وانتشار مناسب محتوای مفید و ناظر بر مسائل و نیاز‌های واقعی جامعه خواستار شد و ظرفیت جوانان را برگ برنده اقتدار و عزت نظام اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار