روز‌های مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران درپیش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در خطابه مجازی نماز جمعه امروز با بیان اینکه روز‌های آینده روز‌های مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران خواهد بود، گفت: مسئولان با توجه به راه ترسیمی رهبرمعظم‌انقلاب، چراغ سبز به دشمن نشان نداده و یک صدا در همین مسیر پیش بروند.

او افزود: باتوجه به ضرب‌الاجل مجلس شورای اسلامی و تاکید رهبرمعظم بر اجرای برجام، از یک‌سو آمریکایی‌ها در مقابل دوراهی ادامه برجام و یا ادامه تحریم قرار گرفته و ناگزیرند یکی از آن دو را برگزینند.

امام‌جمعه بابل نوع مواجهه مسوولان نظام‌اسلامی با این موضوع را مهم ارزیابی کردو ادامه داد: مسئولان با توجه به راه ترسیمی رهبرمعظم‌انقلاب، چراغ سبز به دشمن نشان نداده و یک صدا در همین مسیر پیش بروند.

حجت الاسلام روحانی گفت: تجربه تلخ مدیریت ناکارآمد که بخش مهمی از مشکلات گذشته و امروز کشور ناشی از حضور آنان در عرصه‌های مختلف اجرایی است، اقتضا می‌کند که در انتخاب‌های آینده چه در ریاست‌جمهوری و چه در شوراهای‌اسلامی، نیرو‌های کارآمد، باایمان، باانگیزه، علاقمند، پرکار و انقلابی انتخاب شوند.

او افزود: حضور پرشور و انتخاب آگاهانه آینده کشور را تضمین می‌کند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.