در کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری گیلان موافقت‌نامه اصولی برای احداث ۶ طرح گردشگری در استان صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا حسن پور، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۶ طرح گردشگری در این استان صادر شده است.

او افزود: در پانزدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری که در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری این اداره‌کل برگزار شد، پس از بررسی ۹ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری با صدور موافقت‌نامه اصولی ۶ طرح موافقت شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل یک هتل، یک مجتمع گردشگری و تفریحی و ۴ طرح بوم گردی بوده است.

حسن پور ادامه داد: از ابتدای امسال تلاش شده است با تسهیل روند جذب سرمایه برای ایجاد طرح‌های گردشگری شاهد رونق صنعت گردشگری خصوصا در دوران بعد از کرونا باشیم که این امر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط استان گیلان است.

او با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در پی اجرای پروژه‌های مصوب تصریح کرد: پیگیری و تسریع در انجام امور سرمایه گذاران و رفع موانع آنان در اولویت اصلی این معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.