فرماندار دشت آزادگان گفت: آرامستان‌های این شهرستان به همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در پی اجرای طرح شهید سلیمانی تعطیل شدند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از مناطق مختلف شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح محله محور سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه در‌های ورودی آرامستان‌ها مسدود شده اند و اجازه ورود شهروندان به محل مذکور داده نمی‌شود.

او با تقدیر و تشکر از همکاری بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و شهرداری در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: باتوجه به شرایط بحرانی و وقوع پیک چهارم کرونا و شیوع کرونای انگلیسی از مردم خواهمشندیم با استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از حضور در مراسم عروسی و فاتحه خوانی، دورهمی‌های خانوادگی و سفر‌های غیرضروری به کاهش آمار ابتلا به این بیماری منحوس و مرگ و میر ناشی از آن کمک کنند.

سیلاوی اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی به ویژه بانک‌ها باید رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند و از ورود افراد بدون ماسک خودداری کرده و مصوبات در رابطه با دورکاری کارمندان را اجرایی نمایند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد مهار بیماری کرونا ویروس باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.