شریعتی استاندار جدید خوزستان را مدافع سرسخت حقوق این استان و مخالف انتقال آب معرفی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان گفت: امیدوارم قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید بتواند مشکلات بیشتری از استان را حل کند، چون مدافع حقوق استان و مخالف انتقال آب است.

او افزود: از خدا می‌خواهم که همه قصوراتم را ببخشد و ان‌شاالله همه باهم برای آبادانی، پیشرفت و توسعه خوزستان و ایران تلاش کنیم، این استان از نعمت‌های الهی برخوردار است و امیدواریم این برکت به نحوی باشد که مردم آن را لمس و از آن استفاده کنند.

شریعتی تصریح کرد: امیدوارم مردم خوزستان با رفاه، رضایت بیشتر و خدمت بهتری، گذران زندگی کنند، زیرا مردم این استان حق زیادی بر گردن همه دارند و ما موظف هستیم این امر را محقق کنیم.

استاندار سابق خوزستان اظهار داشت: اگر کاری انجام شده وظیفه بوده و شاید نسبت به آن وظیفه هم بسیار قصور شده در نتیجه نیازی به گفتن ندارد، چون اگر کاری انجام شده حق مردم بوده و چیزی فراتر نبوده است. برخی از کار‌ها در دست اجرا است و این مساله را خدمت سلیمانی دشتکی عرض کردم.

شریعتی ادامه داد: با تجارت ارزشمندش ان‌شاءالله بتواند مشکلات بیشتری را از استان حل کند، چرا که جزو نیرو‌های ارزشمند کشور است و باید قدردان او بود. نباید به قضاوت مسائل مختلف بنشینیم و او را مورد حملات قرار دهیم، قاسم سلیمانی دشتکی تا زمانیکه این مسئولیت بر گردنش است و پس از آن نیز مدافع سرسخت منافع استان خوزستان است.

او بیان کرد: یک تفاهم نامه برای فاضلاب اهواز امضا کردیم و انتظار داریم که به مرحله اجرایی برسد، همچنین یک قرارداد دیگر بسته شده و آن هم درخصوص مسیر ایذه به لردگان است که اگر پیگیری و پیمانکار آن تعیین شود، کار بسیار ارزشمندی برای استان است.

غلامرضا شریعتی گفت: جلسه‌ای با حضور زنگنه و جهانگیری برگزار و بنا شد که ۵ مشکل اصلی استان خوزستان را احصا و هزینه را برآورد کنیم و ان‌شاءالله این مساله دنبال و پیش از پایان دولت عملی شود.

او در پایان افزود: از همه مدیران تشکر می‌کنم چرا که در این مسیر بر مدیران سخت گرفتم و با وجود نبود امکانات، آن‌ها را واردار به کار کردم. از این مدیران طلب بخشش می‌کنم و از اعضای شورای تامین استان تشکر می‌کنم که به واسطه از خود گذشتگی و بودن و ایستادن برای دفاع از کیان استان و کشور تلاش کردند. همچنین از رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور که به طور ویژه در مسائل مختلف پشتیبانی کردند و به طور ویژه از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۴:۲۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
طلب بخشش از چند نفر؟ به نظرت گناه مسئولانی که با کمکاری و رانت به مردم ظلم می کنن قابل بخشش هست؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
چرا خودت مدافع حقوق خوزستان و مخالفت انتقال آب نبودی؟؟؟ خوزستان رو تو و امثالهم نابود کردید