بازوند گفت: استان ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار است و صدا و سیمای مرکز ایلام، برای کمک به این رشته ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشستی که با حضور علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی کشور، علیشائی مدیرکل و مدیران ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران و معاونین رسانه استانی برگزار شد، گفت: ورزش و به ویژه ورزش کشتی جایگاه ارزنده‌ای در بین مردم استان ایلام دارد و درصدد هستیم با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مربوط به این رشته ورزشی، در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آن گام برداریم.

او با اشاره به اینکه با تمام توان به دنبال جذب جوانان به سمت ورزش به ویژه ورزش کشتی هستیم افزود:استان ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار است و صدا و سیمای مرکز ایلام، برای کمک به این رشته ورزشی در استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بازوند به برنامه‌های رسانه استانی برای ارتقای ورزش استان پرداخت و اظهار کرد: بخش‌های مختلفی از برنامه معاونت‌های مختلف رسانه استانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به رویداد‌ها و اتفاقات ورزشی استان می‌پردازد.

او افزود:با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان استان و به منظور معرفی الگو‌های مناسب برای جوانان، قهرمانان و مدال آوران استان در مناسبت‌های مختلف در برنامه‌های رسانه استانی حضور پیدا می‌کنند.

دبیر رییس فدراسیون کشتی کشور نیز در این نشست، صدا و سیما را مرجع اصلی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در کشور و استان دانست و گفت:صدا و سیما خانه ورزش و ورزشکاران است و رسانه ملی و رسانه‌های استانی در مراکز مختلف کشور همواره با پخش زنده‌ی برنامه‌های ورزشی به ویژه کشتی، نقش مهمی در پیشرفت و‌موفقیت این رشته ورزشی داشته اند.

رئیس فدراسیون کشتی به ظرفیت‌های کشتی در استان به ویژه کشتی فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های صداوسیمای مرکز ایلام و تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان شاهد ارتقا و پیشرفت این ورزش در بین نوجوانان و جوانان ایلامی و کسب عناوین برتر در سطح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.