نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مدیران نظام اسلامی باید از تجمل و اشرافی گری دور باشند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی مدیران استان را به پرهیز از تجملات و اشرافی گری خصوصا در بین مدیران نظام اسلامی سفارش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر اجرای سیاست‌های جمعیتی، دوری از اشرافی گری و اسراف، اجرای پیوست‌های فرهنگی در طرح‌های عمرانی و نظارت دقیق و قانونی به فضای مجازی تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه با بیان اهمیت اجرای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: باید مجلس و دولت سیاست‌های تشویقی را برای افرایش جمعیت در نظر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر تقویت بیش از پیش کمیته فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید در زمینه نظارت، کنترل و مدیریت این فضا فعالیت‌های جهادی انجام شود خصوصا در روز‌های کرونایی که اهمیت فضای مجازی بیش از پیش می‌شود.

او همچنین بر اجرای پیوست‌های مختلف فرهنگی در طرح‌های بزرگ عمرانی و شهری تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به پرهیز از تجمل و اشرافی گری خصوصا در بین مدیران نظام اسلامی تصریح کرد: آموزه‌های دینی ما را از اشرافی گری نهی می‌کند و باید مدیران و مسئولان دوری از اشرافی گری را برای خود یک اولویت قرار دهند که در این صورت مردم نیز رعایت خواهند کرد.

علی مصطفوی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت در فضای مجازی و برخورد قانونی با خاطیان و سو استفاده کنندگان در این فضا گفت: باید برنامه ریزی‌ها در جهت برخورد با برخی از هنجار شکنی‌های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی تقویت شود.

آقای مصطفوی با اشاره به شروع فرایند اجرایی انتخابات از ۱۸ اسفند سال جاری بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات سال آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.