مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل شکار غیرمجاز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در خلخال

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: عامل شکار غیرمجاز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در خلخال شناسایی و دستگیر شد.

مهدی کسایی بیان کرد: عامل شکار غیرمجاز پرندگان وحشی که تصاویر شکار را در فضای مجازی منتشر می‌کرد با همکاری دوستداران محیط زیست شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

او افزود: با توجه به انتشار تصاویر شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در فضای مجازی، ماموران اجرائی حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال با بررسی و تحقیقات نامحسوس و جمع آوری مستندات، یک نفر عامل شکار‌های غیرمجاز را شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال با تاکید بر اثرات سوء اجتماعی انتشار این گونه تصاویر در فضای مجازی و تقبیح آن، بیان کرد: با عنایت به ضرورت حفظ محیط زیست و منابع ارزشمند ملی آن که متعلق به آحاد جامعه است، چنین افرادی از مجازات‌های قانونی این اقدام در امان نخواهند بود.

شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل واقع شده‌است و مرکز آن شهر خلخال است.

کشف لوازم برقی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف انواع کالای برقی و الکتریکی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که به صورت غیرقانونی در یک انبار دپو شده بود؛ خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی کالای برقی و الکتریکی خارجی در یک انبار در میدان "وحدت" شهر اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات محلی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران پلیس امنیت اقتصادی در قالب اکیپ عملیاتی به آدرس انبار اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل ۱۹ هزار و ۱۳۸ قلم انواع کالای برقی و الکتریکی و ۲۵ هزار متر ریسه خارجی که به صورت غیرقانونی دپو شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان را ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار پلمب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.