رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی درباره شرایط تیم‌های ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌های  ورزش‌های رزمی در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این فدراسیون بیان کرد: حضور صالحی امیری اتفاق بسیار خوبی برای فدراسیون ما بود. از اواخر سال ۹۸ نام فدراسیون ورزش‌های رزمی به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تغییر کرد. قدرت چانه زنی ما در مجامع بین‌المللی بیشتر شده است.

او افزود: از همان روز‌های اول چتر حمایتی صالحی امیری و کمیته ملی المپیک روی فدراسیون ما بود. ۱۰۰ درصد حمایت‌های کمیته ملی المپیک ادامه خواهد داشت.

بهتری درباره عملکردش در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: همکاران من در فدراسیون سایتی راه اندازی کردند که حاوی QR Code است و اطلاعات هر ورزشکار قابل استعلام خواهد بود. با همین وسیله جلوی احکام جعلی را گرفتیم.

او در مورد تعویق مسابقات بین المللی رزمی عنوان کرد: ۲ انجمن پنجاک سیلات و سامبو که در مسابقات تایلند حضور دارند. قهرمانان این رشته را فرا خواندیم تا گزارش عملکردی از آن‌ها بگیریم. البته روی نحوه کار آن‌ها نظارت دقیقی داریم. ما به صورت محدود مسابقات قهرمانی استانی را برای آن‌ها تشکیل دادیم و به زودی تیم‌های ملی این رشته ها تشکیل خواهند شد.

بهتری درباره تجهیز مجموعه ورزشی کبکانیان اظهار کرد: این سالن به صورت اجاره‌ای  از سال ۸۱ در اختیار فدراسیون ما است. باتوجه به محدودیت‌های مالی توانایی بازسازی سالن را نداریم. از صالحی امیری درخواست کردیم تا در این زمینه به ما کمک کند تا این سالن تجهیز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.