مخبر خبرداد؛

پرداخت هزینه رفت و آمد ٢٠٠ معلول برای حضور در مرکز ورزشی بهشت امام رضا

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: هزینه رفت و آمد ٢٠٠ معلولی که در سراسر کشور می‌خواهند به مرکز ورزشی بهشت امام رضا بیایند پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی ودرمانی معلولین بهشت امام رضا یادبود شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: من در این جمع برای حال خودم حضور یافتم و واقعا یک روز فراموش نشدنی است.

او با بیان اینکه ویروس کرونا و مسایل جانبی روی مردم فشار می‌آورد و افرادی را شاهد هستیم که جان خود را از دست می‌دهند، گفت: ما در قرآن ۵ سوره داریم که به سوره‌های مسبحات معروف است که با تسبیح شروع می‌شوند و آنکه شاه بیت تسبیح است تسلیم در برابر خداست.

او با بیان اینکه والاترین فلسفه مخلفات بحث عبودیت است و خدمت به خلق خداست، گفت: آقای اصلانی و همه افرادی که اینجا کار می‌کنید، باید بدانید که دارید به آیات خدا خدمت می‌کنید و هیچ دستگیری بدون مقدمه نیست و اتفاق خوبی برایتان رقم خورده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نماد حل مشکل مردم با مردم است و ما باید فقط تسهیلگرشان باشیم.

او با بیان اینکه انجام برخی از کار‌ها مهم است و انجام خیلی از کار‌ها باعث تبدیل شدن به الگو می‌شود، ادامه داد: تردد معلولین را کمک خواهیم کرد  در مرحله اول هزینه ٢٠٠ نفر را می‌پذیریم که به اینجا بیایند.

مخبر گفت: بزرگترین کاری که امروز مطرح می‌شود بحث اشتغال است و قرار شد چند کارگاه برای اشتغال این افراد در نظر بگیریم و کاری برای آن‌ها تعریف کنیم که این افراد بتوانند آن را انجام دهند و پشتوانه درآمدی داشته باشند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: ٢٠٠ جهیزیه در مرحله اول در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و به مرور زمان با ازدواج آن‌ها جهیزیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: اگر خیر پیدا شود که مجتمع ورزشی کامل را ایجاد کند برای افراد دارای معلولین، ما بر روی زمین آن کمک خواهیم کرد.

در انتهای مراسم رییس ستاد اجرایی فرمان امام به مناسبت میلاد حضرت امیر المومنین یک میلیون تومان عیدی به تمام معلولان بهشت امام رضا تقدیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار