رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری از پایان مسابقات هندبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های کشور به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا بدری رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری گفت: در پایان مسابقات هندبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند ملارد تهران به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

او افزود: بازیکنان تیم رعد پدافند در دیدار نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در شهرکرد توانستند با نتیجه ۳۲ بر۲۶ از سد تیم فولاد مبارکه ب سپاهان عبور کنند و قهرمان شوند.

بدری اضافه کرد: همچنین در دیدار رده‌بندی این مسابقات، تیم بیهق دوام سبزوار مقابل تیم آروین مهر شهرکرد به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۲۶ به سود خود به پایان رساند.

او ادامه داد: بدین ترتیب، تیم‌های فولاد مبارکه ب سپاهان و رعد پدافند ملارد تهران با کسب عناوین اول و دوم به لیگ برتر هندبال صعود کردند و بیهق دوام سبزوار و آروین مهر شهرکرد نیز در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستادند.


بیشتر بخوانید


به گفته بدری، در این دوره از مسابقات هندبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که از ۲۳ بهمن به میزبانی شهرکرد آغاز شد، تیم‌های هندبال کرمانشاه، قنات زارچ، آروین مهر شهرکرد، پارس فولاد سبزوار، لرستان، فرازبام خائیز دهدشت ب، شهرداری جهرم، رعد پدافند و فولاد مبارکه سپاهان برای کسب عناوین برتر در دو گروه با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار