مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: ۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز، شامل دیوار کشی، فنس کشی و پی کنی قلع و قمع، شد.

فرشاد مهرابی مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف جلوگیری از تغییر کاربری‌ و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها و مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰، قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۹مورد تغییر کاربری غیر مجاز، شامل دیوار کشی، فنس کشی و پی کنی، مجموعا به مساحت ۱۴ هزار و ۹۵۰ متر مربع قلع و قمع، شد.

او بیان داشت: در میانه انجام عملیات فوق، رئیس دادگستری رامهرمز و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با بازدید از محل مورد نظر، در خصوص حسن انجام کار، دستور لازم را ابلاغ کردند.

مهرابی افزود: طی ۲ ماه گذشته با همکاری مجموعه قضایی، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه با مدیریت جهاد کشاورزی رامهرمز، مجموعا ۲۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت ۳۸ هزار و ۲۴۰ متر مربع، در اراضی زراعی و باغی شهرستان رامهرمز مورد قلع و قمع قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی، طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری، ادامه خواهد داشت و لازم است همشهریان نسبت به دقت در خرید اراضی عیر مسکونی و اخذ مجوزات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار