بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۰)؛

از دانلود مسیریاب سخنگوی ایرانی تا ایستگاه‌های رادیویی آنلاین

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود Neshan 9.5.3 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Facetune2 2.3.14 – بهترین نرم‎‌افزار روتوش تصاویر

برنامه Facetune2 – Selfie Photo Editor یکی از بهترین نرم‌افزارهای روتوش عکس مخصوص سیستم عامل اندروید است. این برنامه توسط گروه نرم افزاری Lightricks Ltd. توسعه یافته و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

شما می‌توانید در این برنامه تنها با چند کلیک ساده دندان‌ها را سفید، لکه‌ها را حذف، پوست را روتوش، چهره‌ها را باریک و یا کمی توپر کنید. این برنامه به شما تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند کمک‌های بسیاری به شما کند.

EssentialPIM
 

دانلود 26.1 TuneIn Radio Pro – ایستگاه‌های رادیویی آنلاین

همواره رسانه‌های جمعی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.

اولین رسانه دسته جمعی جهان رادیو بود که در سال‌های اخیر توجه بسیار کمی به آن شده است؛ اما هنوز هم افراد زیادی طرفدار این رسانه هستند و برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.

نرم افزار TuneIn Radio Pro – Live Radio قدرتمندترین برنامه پخش آنلاین شبکه‌های رادیویی است که در آن تمامی شبکه‌های رادیویی جهانی وجود دارند و کاربر می‌تواند به کانال‌های موجود در دو باند AM و FM دسترسی داشته باشد. این نرم افزار دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود TuneIn Radio

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Peanut Iconpack 2.1.5 – آیکون پک زیبا اندروید

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه Peanut Iconpack یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.

  • دانلود CandyCons Unwrapped
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Plex for Android Full 8.13.0.22986 – برنامه مدیریت و پخش رسانه

اجرای فایل‌های مختلف یکی از مواردی است که بعضی از کاربران در آن به مشکل بر می‌خورند. بعضی از فرمت‌ها توسط گوشی هوشمند شناسایی نمی‌شود و در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را به راحتی اجرا کرد. اما نرم‌افزارهایی برای این کار ساخته شده‌اند که می‌توانند کار شما را بسیار آسان‌تر کنند.

از بهترین نرم‌افزارهای ساخته شده در این زمینه می‌توان به برنامه Plex for Android اشاره کرد که می‌تواند کمک بسیاری به کاربران دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند اندرویدی کند. شما تنها یک قدم با اجرای تمام فایل‌های رسانه‌ای روی دستگاه خود فاصله دارید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به به اشتراک گذاری رسانه های شخصی خود با دوستانتان، مرور و کنترل تمامی رسانه های شخصی در دستگاه های دارای Plex، قابلیت دسترسی به رسانه ها به صورت آفلاین پس از همگام سازی برنامه با اسمارت فون و دسترسی به مجموعه ای از کانال های آنلاین   اشاره کرد.

دانلود Google Docs  ؛ جایگزین نرم افزار ورد برای گوشی

دانلود CCleaner Professional 5.4.1 – نرم‌افزار بهینه‌ ساز اندروید

نرم افزار CCleaner یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای بهینه سازی دستگاه‌های اندرویدی بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. این نرم افزار به طور کامل گوشی کاربر را اسکن خواهد کرد و پس از شناسایی فایل‌های اضافی که کاربر از آن‌ها استفاده‌ای ندارد، فایل را حذف خواهد کرد.

نرم افزار مذکور از رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز بهره می‌برد و کافی است کاربر با انتخاب یک دکمه، نسبت به حذف شدن فایل‌های اضافی اقدام کنند.

دانلود CCleaner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210215.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Nebula Icon Pack 4.4.1 – آیکون پک زیبا و آسمانی اندروید

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه Nebula Icon Pack یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.

دانلود CandyCons Unwrapped
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Free Music Player, Music Downloader, Offline MP3 1.447 – برنامه موزیک آنلاین

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Free Music Player, Music Downloader, Offline MP3 یکی از آن‌هاست.

برنامه مذکور توسط تیم برنامه نویسی Best Free Music Player Apps توسعه یافته و توانسته در مدت کوتاه طرفداران بسیاری را کسب کند. شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید.

دانلود Free Music Player, Music Downloader, Offline MP3

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Call Recorder & Anonymous Voice – IntCall ACR 1.2.5؛ برنامه ضبط مکالمه اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها طوری است که به یک تماس و مکالماتی که برقرار می‌شود بسیار وابسته و نیازمند هستند. به همین خاطر امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه Call Recorder & Anonymous Voice است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

قیمت اپلیکیشن Call Recorder & Anonymous Voice در گوگل‌پلی ۵۹.۹۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Automatic Call Recorder Pro 5.28 ؛ برنامه ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
مسیریاب ایرانی نداریم موتور جستجوی همه خارجیه
آخرین اخبار