معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ابتلای یک کودک ۷ ساله و یک جوان ۲۵ ساله به کرونادر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی ابتلا به کرونا در شهرستان متنوع بوده به صورتی که در هفته اخیر ۵مورد ابتلا در شهرک سیداحمد،۲مورد خیابان مرحوم رفسنجانی، یک مورد خیابان جانبازان،۲مورد شهرک فرهنگیان،۴مورد خیابان صاحب الزمان ع غربی (که طغیان خانوادگی بوده است)، یک مورد خیابان پانزده خرداد،۳مورد شهرک شهید قندی،۲مورد چنارعلیا،۲مورد روستای ملحمدره و یک مورد نیز در جنت آباد ثبت شده است.

او همچنین از کاهش مراجعات به مراکز آزمایش کرونا انتقاد کرد و گفت:مراکز اعلام شده ما برای آزمایش کرونا از شهروندان ایجاد شده است و انتظار داریم همشهریان به علت پیشگیری از ابتلا و سلامت خود و خانواده خود به این مراکز مراجعه نمایند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی به وضوح در چند استان مشاهده شده و هر آن ممکن است به اسدآباد نیز برسد، افزود: از تمامی شهروندانی که از سایر استان‌های کشور علی الخصوص استان‌های جنوبی به اسدآباد بازمی‌گردند درخواست می کنیم با مراجعه به مراکز منتخب خیال خود و ما را راحت  و با انجام آزمایش به طور ناخواسته از شیوع کرونا منحوس جلوگیری کنند.

عظیمی عنوان کرد: کرونای موسوم به انگلیسی در سطح کشور می‌چرخد و قربانی می‌گیرد.

او با بیان اینکه قدرت سرایت کرونای انگلیسی بیشتر از کرونای عادی است بیان کرد:این اتفاق کار کادر درمان را بسیار سخت‌تر می‌کند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:از همه همشهریان در شهر و روستا‌ها تقاضا می کنیم امروز از حضور در بهشت زهرا بپرهیزند چرا که نسبت تراکم و تجمع در این فضا‌ها  برای شیوع کرونا مساعداست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.