مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی رسانه استانی را جهت پوشش برنامه های بنیاد غدیر در جشن ولادت امیرالمومنین (ع) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز و دبیر بنیاد غدیر استان زنجان گفت: حضرت علی (ع) همواره در رکاب پیامبر اکرم(ص) برای دفاع از اسلام و اعتلای کلمه توحید مبارزه کرد و افتخارات فراوانی برای اسلام آفرید.

او افزود: احادیث و روایات رسیده از  حضرت محمد(ص) در رابطه با شخصیت علی (ع) بیانگر عظمت و مقام والای آن حضرت در نزد پیامبر اکرم (ص) است.

رئیس رسانه استانی در ادامه واقعه غدیر را یکی از بزرگترین و مهمترین رویداد‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: در این روز بزرگ دین اسلام کامل و نعمت بر خلق تمام می‌شود.


او ضمن اعلام آمادگی رسانه استانی برای پوشش رسانه‌ای و خبری برنامه‌های بنیاد غدیر زنجان افزود: پخش ویژه برنامه میلاد نور به مدت یک هفته، طراحی و اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع امیرالمومنین و غدیرخم همچنین پوشش برنامه‌های محدود مساجدی که به نام امیرالمومنین هستند از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در این ایام خواهد بود.


لطیفی به لزوم فرهنگسازی در حوزه ولایت و امامت با ابزار‌ها و شیوه‌های به روز و هنری تاکید کرد و ادامه داد: امروز توجه به شبیخون فرهنگی دشمنان، موضوع ولایت پذیری منبعث از غدیرخم بایستی با روش‌های نوین و جذاب در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.


حجت الاسلام یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز و دبیر بنیاد غدیر استان زنجان هم با تقدیر از توجه ویژه رسانه استانی به موضوعات دینی و مذهبی گفت: ولادت با سعادت حضرت علی (ع)  و واقعه غدیر خم باید به گونه‌ای تبلیغ و فرهنگسازی شود که مردم با مضامین و پیام حوزه ولایت و امامت به خوبی آشنا شوند که این مهم بدون حضور و توجه رسانه استانی میسر نخواهد شد.


او افزود: ما موظفیم که به شیوه‌های مختلف هنری، مسیر حرکت امامان را بیان و انحرافاتی که در این مورد است را مطرح کنیم و در این مسیر اصحاب رسانه یار و یاورمان می‌باشند.


یوسفی در ادامه به برنامه‌های مختلف و متنوع این بنیاد به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشاره کرد و خواستار اهتمام ویژه و همکاری صداوسیما با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری تجمعات طبق سنوات گذشته شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.