معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: طرح‌های مسکن ملی استان یزد تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی در بازدید از طرح ملی اقدام مسکن مهریز گفت: در استان یزد در قالب این طرح، ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است که تاکنون حدود هشت هزار نفر افراد واجد شرایط ثبت نام و وجه نقدی خود را واریز کرده اند و با جدیت کار شروع شده است.

او ادامه داد: در استان یزد بنا به تعهدی که دارند تا سال ۱۴۰۱ و نیمه اول سال ۱۴۰۲ این طرح‌ها تکمیل نهایی و در اختیارمتقاضیان قرارمی گیرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، در ادامه با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مهریز پیشرفت خوبی دارد، اظهار داشت: برای شهرستان مهریز پانصد واحد در نظر گرفته شده است و با همکاری فرماندار و شهردار مهریز زیرساخت و امکاناتی که نیاز به شروع کار داشته، فراهم شده است.

ترکی تصریح کرد: فاز اول طرح اقدام ملی مسکن مهریز با ۱۶۰ واحد پایان سال ۱۴۰۰ و نیمه اول ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان می‌شود.

او در به آغاز عملیات ساختمان اداری اداره کل راه وشهرسازی استان یزد و شهرستان مهریز اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان یزد و اداره راه شهرسازی شهرستان مهریز از چند روز دیگر آغاز و تا سال ۱۴۰۱ تکمیل می شود و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.