داور فوتبال کشورمان گفت: هجمه‌ها علیه داوران زیاد شده و امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتار‌هایی نباشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان خورشیدی داور فوتبال کشورمان در مورد امکانات و توجه به داوران گفت: از ابتدا تا کنون، تمامی داوران با عشق کار خود را انجام می‌دهند. در روز‌هایی که فوتبالمان حرفه‌ای شده است، نباید به جامعه داوری توهین و ظلم صورت گیرد.

شغل داوری سخت است

او ادامه داد:حقوق داوران بسیار پایین‌تر از حد انتظارات است. در فوتبالمان، بازیکنانی داریم که ۲ بازی برای تیم هایشان انجام می‌دهند و ۵ میلیارد پول می‌گیرند.درآمد و حقوق داوران در سال، به ۱۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد.

خورشیدی تصریح کرد: اگر بخواهیم از مشکلات داوران بگویم، حرفای زیادی دارم، ولی نمی‌شود به طور کامل آن‌ها را توضیح داد و از بحث اصلی دور می‌مانیم

رای‌هایی که کمیته انضباطی می‌دهد، در شان فوتبالمان نیست

داور فوتبال کشورمان در ادامه صحبت‌های خود گفت: رای‌ها و احکامی که کمیته انضباطی می‌دهد، در شان فوتبالمان نیست. این رای‌ها دردی را دوا نمی‌کند. الان، چون باشگاه‌ها دنبال نتیجه هستند، دنبال مقصر می‌گردنند و داوران را تحت فشار می‌گذارند.

در کشورمان، جامعه داوری مظلوم واقع شده است

خورشیدی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: در کشورمان، جامعه داوری مظلوم واقع شده است. هجمه‌ها علیه داوران زیاد شده و امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتار‌هایی نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار