حاجی میرزایی گفت: شبکه شاد نسبت به نسخه قبلی اش پیشرفت قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عصر امروز جلسه شورای آموزش و پرورش البرز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر این وزارتخانه برگزار شد.

این جلسه در سالن شهدای دولت استانداری البرز شکل گرفت.

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با بیان این که شبکه شاد نسبت به نسخه قبلی اش پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: شبکه شاد تهدیدی برای دانش آموزان نیست بلکه این شبکه دانش آموزان را از محیط های خطرآفرین به بستر مناسب آموزش هدایت کرده است.

او افزود: تا کنون بیست و چهار میلیارد پیام بین دانش آموزان و معلمان کشور در شبکه شاد تبادل شده که حاکی از موفقیت این شبکه است.

حاجی میرزایی با بیان این که باید ویژگی‌های تربیتی دانش‌آموزان بررسی شود، گفت: این مسئله با فهم مشترک بین دستگاه های مختلف حاصل می‌شود.

او با تاکید بر مشارکت دستگاه‌ها در حوزه آموزش و پرورش، گفت: توقع داریم کمیته های تخصصی در شورای آموزش و پرورش البرز ایجاد شود.

او افزود: یکی از مفاهیمی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند این است که جامعه نباید خود را برابر تکامل ها گم کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی تصور می کنند ما دانش آموزان را به فضای اینترنتی برده‌ایم بلکه این طور نیست و این کرونا بود که دانش آموزان را از مدارس بیرون کرد.

او با بیان این که آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد، افزود: تاثیرات سوء فرهنگی کرونا برجامعه از مضرات پنهان آن است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون بیش از سیصدهزار کانال در فضای مجازی به ارائه آموزه های پرورشی دانش آموزان می پردازد.

او افزود: امسال هشت هزار نفر به امور تربیتی آموزش و پرورش اضافه شده و این حوزه بیشترین تخصیص را از بین اعتبارات ما گرفته است.

حاجی میرزایی گفت: در حوزه فضای آموزشی کشور با کمبود جدی مواجه هستیم اما استان البرز در حوزه آموزش نسبت به بسیاری از استان ها در رده بالاتری قرار دارد و معلمان این استان نسبت به سن متوسط معلمان کشور، جوان تر هستند.

انتهای پیام/د.خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.