پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس جمعه هشتم اسفند وارد مازندران می‌شوند و در ۶ شهر تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پیکر۱۰ شهید دفاع مقدس در ایام وفات حضرت زینب (س) و در عصر جمعه هشتم اسفند از محور سوادکوه وارد استان می‌شود، گفت: از این تعداد، هشت شهید گمنام و دو شهید با هویت هستند.

او افزود: پیکر‌های مطهر شهدا پس از مراسم استقبال در قائم شهر، به‌صورت خودرویی و موتوری تا ساری تشییع می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: شهدا پس از تشییع خودرویی در ساری برای برگزاری مراسم شب وداع استانی به حسینیه عاشقان کربلا منتقل خواهند شد.

ملکی افزود: پیکر‌های هشت شهید گمنام پس از مراسم وداع روز یکشنبه دهم اسفند در شهر‌های رامسر، چالوس، آمل و بهشهر و پیکر دو شهید با هویت نیز در قائمشهر و محمودآباد تشییع می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر دو شهید در دانشگاه آزاد بهشهر، دو شهید در دانشگاه آزاد چالوس، دو شهید در دانشگاه آیت الله آملی و دو شهید در پارک شهرداری رامسر خاکسپاری خواهند شد.

او با بیان اینکه پیکر دو تن از شهدای دفاع مقدس نیز در عملیات تفحص شناسایی شده است، افزود: پیکر سرباز وظیفه ارتشی شهیدعلی اکبر محمدی که بهمن ماه ۱۳۵۹ در میمک به شهادت رسیده بود، پس از ۴۰ سال به زادگاهش قائمشهر باز می‌گردد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: اطلاعات مربوط به دیگر شهید با هویت نیز پس از اطلاع‌رسانی به خانواده به اطلاع مردم خواهد رسید.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار