در همایشی امروز از ۱۵ دستگاه اجرایی برتر گیلان که در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ۹۸ پیشگام بوده اند، قدردانی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در همایش تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر  در امر نماز که با حضور مدیران، نمایندگان ادارات و دبیران شورای اقامه نماز گیلان در حسینیه شاهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد، از ۱۵ دستگاه اجرایی برتر گیلان که عملکرد و فعالیتشان در سال ۹۸ در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز مطلوب بود تجلیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی  ، رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در این همایش با بیان اینکه ترویج معارف نماز مهمترین ویژگی حکومت اسلامی است گفت: نماز بازدارنده فرد از منکرات است و باید از این هویت اسلامی صیانت کنیم و اقامه نماز سر لوحه فعالیت در زندگی باشد.

او ، با اشاره به اینکه پیش از این نیز امسال از ۷ دستگاه اجرایی ویژه که فعالیت آن‌ها در سال ۹۸ در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده، قدردانی شده است، افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم تا با فعالیت مستمر در امر ترویج فرهنگ نماز پیشگام باشد و معارف نماز را به نحو شایسته در ادارات اجرا کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان تصریح کرد: چگونگی توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر اساس دستورالعمل‌های ۱۲ گانه در همه دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست و دستگاه می‌توانند عملکرد خود را در سامانه ستاد اقامه نماز ارائه دهند.

در ادامه این همایش کیمیا تنهایی ،  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان هم با اشاره به اهمیت اقامه نماز در ادارات، گفت: آموزه‌های دینی و اسلامی آنقدر مهم و ارزشمند است که باید همه بدان واقف باشیم و این آموزه‌های دینی را در ابعاد مختلف کاری و زندگی اجرا کنیم.

او ، با بیان اینکه نباید روزمره گی ما را از ترویج فرهنگ نماز و آموزه‌های دینی و اسلامی دور کند، افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر که موجب نظم و انضباط اجتماعی و جلوگیری از فساد اداری است، باید به درستی دردستگاه‌های اجرایی استان اجرا شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.