مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از حضور گروه موسیقی هاوار از کردستان در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماجد رموزی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ساعت ۱۷ روز سه شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با اجرای بیش از ۴۰ گروه و مجموعه موسیقی در قالب‌های مختلف آغاز شده است.

رموزی افزود: گروه موسیقی هاوار از کردستان به سرپرستی ناصح بهرام بیگی، کار خود را در روز یکشنبه سوم اسفندماه به اجرا می ­گذارد که به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

او اظهار داشت: بیش از ۴۰ مجموعه موسیقایی، آثار خود را در یکی از متفاوت ترین جشنواره‌های موسیقی فجر طی سال‌های گذشته، به صورت برخط پیش روی مخاطبان قرار می دهند.

او بیان کرد: با اعلام ستاد برگزاری این دوره از جشنواره، تمامی اجراهای این رویداد موسیقایی با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت اینترنتی از سامانه­ های جشنواره موسیقی فجر، سامانه انجمن موسیقی ایرانی، سایت های تیوال و چند پلتفرم در بخش خصوصی در دسترس مخاطبان قرار می­ گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.