هاشمی گفت: ۱۰ هکتار زمین برای احداث فاز اول ناحیه صنعتی در حمیدیه اختصاص یافته است.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری اولین جلسه احداث ناحیه صنعتی در این شهرستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان گفت: ۱۰ هکتار زمین برای فاز اول احداث ناحیه صنعتی اختصاص یافته است.

او خواستار همکاری ادارات مرجع برای استعلام وضعیت زمین برای مهیا کردن زمینه فعالیت سرمایه گذاران و کار آفرینان شد و افزود: پیگیری تخصیص زمین با مساحت بیشتر از طریق واگذاری اراضی منابع طبیعی و نهاد‌های نظامی در دستورکار است تا درصورت نیاز شهرستان ناحیه صنعتی توسعه پیدا کند.

هاشمی اظهار داشت: همچنین مقرر شد مدیران راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و محیط زیست شهرستان حمیدیه و کارشناس فرمانداری و نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی از محل احداث بازدید و مشکلات مربوطه را برطرف کنند، البته احداث شهرک کشاورزی هم از دیگر اولویت‌های برای فراهم سازی زمینه‌های اشتغالزایی است که درمرحله مشخص کردن زمین مورد نیاز قرار دارد.

حمیدیه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران قرار دارد و شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است. این شهرستان با انتزاع از اهواز در مجموع شامل بخش مرکزی با توابع دهستان کرخه و دهستان دهکده و بخش گمبوعه با توابع دهستان طراح و دهستان جهاد، در ۱۲ دیماه ۱۳۹۱ از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.