مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وزش باد شدید در نواحی مختلف استان، گفت : گزارش‌های اولیه‌ای از خسارت به چادر‌های عشایر در شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب داشتیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه از بامداد و اوایل صبح امروز (۲۹ بهمن) وزش باد شدید در نواحی مختلف استان را داشتیم،گفت : گزارش‌های متعدی از خسارت طوفان و باد به چادر‌های عشایر خصوصا در شهرستان‌های غربی استان از جمله سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب داشتیم.

او گفت : بر اساس اطلاعات اولیه، طوفان و باد شدید باعث آسیب به چادر‌های عشایر منطقه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعزام اکیپ‌های هلال احمر برای بررسی مشکلات پیش آمده برای عشایر منطقه غرب استان خبر داد و افزود: اکیپ‌ها در حال بررسی جزئیات خسارات رخ داده هستند.

 معتمدی افزود: امکانات و کمک‌های اولیه مورد نیاز هم برای عشایری که چادر‌های آن‌ها آسیب دیده از سوی هلال احمر تامین خواهد شد.

او با اشاره به تداوم بارندگی و طوفان در مناطق مختلف استان، گفت: تا پایان بارندگی‌ها نیرو‌های هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث احتمالی ناشی از طوفان، ورود آب به منازل مردم، سیلاب و آبگرفتگی، حوادث جاده‌ای و ... در آماده باش هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.