محمد حیدری گفت: در شرایط جدید با توجه به اینکه این ویروس جهش پیدا کرده مردم باید بیشتر از گذشته مسئولان ستاد کرونا را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری نسبت به اقدامات ویژه برای قطع زنجیره کرونا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی  فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند ومابقی مشاغل باید تعطیل شوند.

او تصریح کرد: ما باید به چند روش مردم و به خصوص کسبه بازار را برای انجام این تکلیف قانع کنیم.

معاون استاندارو فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه ما به دنبال نارضایتی و قطع معیشت مردم نیستیم، گفت: مردم حامی نظام و انقلاب هستند ما باید به عنوان مسئولان مردم را توجیه کنیم که این کار برای حفظ سلامت آنها است.

حیدری در ادامه گفت: از طریق اقناع سازی و فعال کردن رسانه ها، سازماندهی نیروی انسانی در چند بخش نظارتی ، عملیاتی و اجرایی وهمچنین انتظامی  این سه بخش باید عملیات اجرایی انجام دهند.

وقفه در اجرای طرح شهید سلیمانی

او در خصوص طرح شهید سلیمانی گفت: متاسفانه اجرای طرح شهید سلیمانی در خرمشهر وقفه ایجاد شده و باید بدانیم که علت این وفقه چه چیزی بوده لذا آسیب شناسی و اجرای مجدد این طرح لازم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: مشارکت وهمکاری بخش خصوصی همچون اصناف و شرکت های حوزه استحفاظی شهرستان خرمشهر در اجرای طرح شهید سلیمانی جهت کنترل بیماری کرونا در این شهرستان  ضروری است.

حیدری گفت: بسته های معیشتی که وارد شهرستان می شود سازماندهی و بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.