فرماندار اسدآباد گفت: مسیر اصلی و مسیر‌های فرعی بهشت زهرا در این شهرستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعیدکتابی فرماندار شهرستان اسدآباد در جلسه ستا د کرونای این شهرستان با اشاره به اینکه مسیر اصلی و مسیر‌های فرعی بهشت زهرا تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود افزود: پلیس راهور نیز بعدازظهر هر پنجشنبه در ورودی این مکان مستقر خواهد شد.

او  بیان کرد:  متاسفانه مردم با استناد به آبی بودن وضعیت، کرونا را تمام شده تلقی می‌کنند که این ذهنیت و به طبع رعایت نکردن شیوه‌نامه های بهداشتی، فضایی مناسب برای شیوع کرونا را فراهم می‌کند.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: برپایی مراسم ختم، عروسی و دورهمی خانوادگی باعث شده است آمار کرونا روز به روز در اسدآباد بیشتر شود.

کتابی  با بیان اینکه هیچ اداره‌ای بدون هماهنگی ستادکرونا حق برپایی جلسات پرتجمع را ندارد گفت:با توجه به در پیش بودن عید نوروز نگرانی ستاد بیشتر پیرامون خرید‌های آخر سال و شلوغی بازار است و به این منظور نیاز به تصمیمات کاربردی در این باره هستیم.

او اظهار داشت: با توجه به وضعیت غیرقابل قبول بازار و در صورت لزوم مجوز تعیین محدودیت زمانی برای فعالیت اصناف گرفته خواهد شد.

فرماندار اسدآباد همچنین بیان کرد:دانشکده علوم پزشکی و سایر نهاد‌ها آمادگی خود برای ورود احتمالی به پلن B را تقویت نمایند.

کتابی خطاب به دهیاران نیز گفت:برپایی تجمع در روستا‌ها ممنوع است و در این رابطه عذری از دهیاران پذیرفته نخواهد شد.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت:هرگونه فروش فوق العاده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز ممنوع است و در صورت مشاهده این اتفاق، عوامل فروشگاه خاطی به علت تهدید سلامت مردم تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

او ابراز داشت: حکم قضایی برپاکنندگان عروسی و تهدید کنندگان سلامت عمومی به زودی و به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.