اولین طرح مفهومی ساعت‌ هوشمند OnePlus منتشر شد

طرح‌های مفهومی منتشر شده از ساعت هوشمند وان پلاس خبر از وجود نمایشگر گرد در این ساعت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که ساعت هوشمند شرکت OnePlus در حال توسعه بوده و شایعات حاکی از آن است که این ساعت‌های هوشمند می‌تواند برای اولین بار و همزمان با معرفی و عرضه رسمی گوشی OnePlus 9 وارد بازار شوند. اما سوالی که برای بسیاری از علاقه مندان به محصولات هوشمند به وجود آمده است این بود که این ساعت‌ها به چه شکلی خواهند بود؟ و آیا مشخصات ظاهری و فنی آن می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات هوشمند مشابه مانند ساعت هوشمند اپل باشد؟ وان پلاس با انتشار تصاویری از این ساعت‌های جدید و هوشمند تا حدی به سوالات پیش آمده پاسخ داد.


بیشتر بخوانید


برخی از خبرگزاری‌ها چندین عکس از دو طرح ساعت هوشمند گرد را کشف کرده است که ماه گذشته توسط OnePlus به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آلمان ارسال شده است. در زیر شکل ظاهری دو ساعت OnePlus دیده می‌شود.

طرح‌های ساعت‌ هوشمند OnePlus منتشر شدند

اولین طراحی ساعت هوشمند، که در بالا به تصویر کشیده شده است، یک مدل زیبا را با نوعی بند چرمی به تصویر می‌کشد. از دو دکمه در سمت راست برخوردار است و به نظر می‌رسد یک سنسور برای اندازه گیری ضربان قلب در قسمت پایین آن قرار دارد.

طرح‌های ساعت‌ هوشمند OnePlus منتشر شدند

دومین طرح ساعت OnePlus، دارای یک طرح ناهموارتر و کامل با یک نوار سیلیکونی است. اگر وان پلاس قصد داشته باشد هر دو نسخه را به بازار عرضه کند، ممکن است این نسخه به عنوان یک مدل Sport به بازار عرضه شود.

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساعت‌های هوشمند وان پلاس نمی‌دانیم، اما به لطف استفاده از سیستم عامل سفارشی Wear OS Google، ممکن است یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار باشد. یک چیپست کوالکام مانند Snapdragon Wear 4100 نیز ممکن است به روی این ساعت‌ها نصب شود که قابلیت‌ها و توانایی این ساعت‌ها را بالا می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار