برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در مراسم برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: هنرمندان حوزه موسیقی با استفاده از ظرفیت غنی استان بوشهر برای تقویت آوا‌های بومی-محلی و معرفی آن به جامعه، در جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشیدند.

فاطمه کرمپور با معرفی هنرمندان برگزیده استان بوشهر در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، عنوان کرد: علیرضا بهرامپور در بخش نی انبان، ایلیا بازیاری در بخش سه تار و ماهان فولادی در بخش سه تار مقام اول جشنواره را به دست آوردند، عرفان سعیدی و بردیا بهرام نژاد در بخش نی انبان موفق به کسب مقام دوم شدند، و علی حسین زاده در بخش آواز دستگاهی و عرفان سعیدی در بخش نی انبان مقام سوم را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


او افزود: حسین عاشوری، میلاد مقاتلی مطلق، مهدی بنیاد، مبین مظلوم زاده، سیده سینا هاشمی، پارسا پالیزدان، آرش نکیسا و حسین واجب فرد نیز در این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سید حامد فاطمی، توفیق مقدم، یاسین شریفیان، سجاد ابراهیم زاده و ابوالفضل محمدی نژاد از هنرمندان راه یافته به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان هستند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و همچنین از حسین پورمحمد تنگستانی و حیدر احمدی از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلیل شد.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان موسیقی کشور به همت انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.