سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با همت بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای دهستان سوسن شرقی به پایان رسید.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خدمت به محرومان از جمله خدمات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی است که در ایذه نیز نمود خاصی دارد و با همت بسیج سازندگی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و گروه‌های جهادی عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای دهستان سوسن شرقی به پایان رسید.

او افزود: به همت این عزیزان آب شرب ۱۹ روستای دهستان محروم سوسن شرقی در شهرستان ایذه تامین و مدرسه روستای شله‌دان  افتتاح شد ۲ باب خانه عالم نیز در منطقه فالح به بهره‌برداری رسید.

نبوتی تصریح کرد: ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام نیز در این مناطق ساخته و به مردم محروم آن تحویل داده شده‌ است و  این کار‌ها از سری اقدامات سلامت محور بیش از ۱۰۰گروه در طرح شهید رهنمود و طرح‌های دیگر است.

سرپرست فرمانداری ایذه  ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های آموزشی و ضرورت بحث آموزش در مناطق کمتر برخوردار بیش از سه هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان روستا‌های این بخش توزیع شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار