۲۵ بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته با انجام ۱۷۱ آزمایش شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۲۵ بیمار جدید شامل ۴ بستری و ۲۱ سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۴ مورد از بیرجند، ۱۰ مورد از قاین، ۵ مورد از طبس، ۱ مورد از زیرکوه، ۱ مورد از بشرویه و ۴ مورد از سریان بوده است.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت در بیماران کرونایی مشاهده نشد و تعداد فوتی‌های ناشی ازاین بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۵۲ نفر است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۳۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۷ نفر کرونا مثبتند.

او افزود: از این تعداد ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۲ نفر وخیم است.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۲۷ بیمار شامل ۱۱ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۴ هزار و ۶۶۵ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او گفت: تا روز گذشته ۳۹ هزار و ۳۷۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۵ هزار و ۴۴۴ بیمار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار