نیسی گمراوی گفت: فعالیت کانون‌های پسرانه و دخترانه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در شبکه آموزشی شاد ادامه دارد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تمرکز فعالیت‌های آموزشی مدارس در شبکه شاد بعد از شیوع بیماری کرونا ویروس، کانون‌های پسرانه آزادگان و دخترانه آفرینش این ناحیه آموزشی نیز فعالیت خود را در این شبکه آغاز کردند.

او با بیان اینکه کانون‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند، افزود: از ابتدای سال تحصیلی ۵۴ کلیپ متنوع و جذاب با تلاش و همت کادر و مربیان شامل؛ بازی‌های رایانه ای، رباتیک، مداحی، کارآفرینی، کتاب و کتابخوانی، هنر‌های نمایشی، حقوق دانش آموزی، هنر‌های آوایی، هنر‌های دستی و تجسمی، مهارت‌های زندگی و ... تهیه شده است.

نیسی گمراوی برگزاری انجمن‌های متنوع و جذاب شامل؛ قرآن و عترت انتظار و مهدویت، شعر و داستان، انس با قرآن، مسابقات پرسش و پاسخ در مناسبت‌های مختلف، برگزاری نقاشی همگانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره عکس دانش آموزی، تهیه کلیپ‌هایی درخصوص شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت زینب (س) را از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت: همچنین کلیپ‌هایی درخصوص شهادت امام علی النقی (ع)، سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تهیه کلیپ‌های جذاب در رابطه با دهه فجر انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) تهیه و در شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان اهوازی منتشر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار