با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پنج طرح صنعت آب و برق لرستان

پنج طرح صنعت آب و برق لرستان با اعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در قالب پویش هر هفته الف - ب ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حمیدرضا کرموند، رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان  گفت: در هفته چهل و یکم پویش هرهفته الف - ب ایران، پنج طرح آب و برق لرستان به صورت همزمان با استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و قزوین با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح‌های کشور ۹۷۵ میلیارد تومان است گفت: ۳۲۸ میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به طرح‌های اصلاح شبکه فرسوده فشار ضعیف و جایگزینی سیم‌های مسی با کابل خودنگهدار، توسعه و بهینه سازی شبکه‌های توزیع و آبرسانی به ۳۸ روستای لرستان است.

او  افزود:سال ۹۹ میزان قابل توجهی از طرح‌های صنعت آب و برق در لرستان تحقق پیدا کرد و امیدواریم با تلاش مضاعف در سال‌های آینده شاهد بهره برداری از دیگر طرح‌ها باشیم.

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها شاهد رونق، رضایتمندی مردم و همچنین افزایش بهره وری تولید و مسایل مرتبط با صنعت آب و برق در استان خواهیم بود و باتوجه به اینکه بسیاری از این طرح‌ها برای مناطق روستایی اجرا شده است امید می‌رود افتتاح آن‌ها موجب مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا شود.

کرموند بیان کرد: امسال ۶۴روستای لرستان در قالب پویش الف-ب ایران تحت پوشش خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب قرار گرفتند و با احتساب۳۸ روستایی که امروز به بهره برداری رسید در مجموع ۲۵ هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات این شرکت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.