مدیر پایانه مرزی میلک گفت: سیستم ایمنی و اطفای حریق پایانه مرزی نسبت به مهار حوادث احتمالی کاملا سالم است.

ضیایی مدیر پایانه مرزی میلک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پایانه مرزی میلک دو سالن مسافربری و تجاری دارد که هر سالن آن مجهز به ۲۱ کپسول آتش نشانی ۵۰ کیلیویی و ۱۲ کیلویی است.

اوگفت: محوطه پایانه مرزی نیز مجهز به ۲۲ باکس آتش نشانی و ۲ کامیون آتش نشانی مستقر در محوطه است.

مدیر پایانه مرزی میلک گفت: این پایانه آمادگی کامل برای مقابله و مهار با هرگونه حوادث احتمالی را دارد.

ضیایی همچنین به حادثه گمرک اسلام قلعه اشاره کردو گفت: در روز اول این حادثه برای یاری و کمک رسانی به گمرک اعلام آمادگی کردیم.

او افزود: با هماهنگی‌هایی که با مجموعه گمرک و مرزبانی شده است، همه در حالت آماده باش هستند و پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند، آمادگی کامل و صددرصدبرای خروج کالا‌های تجاری بازرگانان و تجار از این مرز را دارد.

ضیایی افزود: دو مجتمع خدماتی و رفاهی فعال در دو کیلومتری پایانه مرزی میلک، آماده برای ارائه خدمات رفاهی به ناوگان و رانندگان هستند.

او اظهار داشت: برای تسهیل و روان شدن در امر ترانزیت و صادرات کالا، گمرگ در ورودی پایانه مرزی میلک مستقر است تا روند ترانزیت کالا‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

ضیایی گفت: تجاری که مایل هستند تا از این مرز کالا‌های خود را صادر کنند با گرفتن مجوز‌های لازم از سازمان مرکزی می‌توانند کالا‌های خود را از پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند صادر کنند.

پایانه مرزی میلک با وسعت ۲۲ هکتار شمال سیستان وبلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار