گوشی تاشو اپل از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند

شرکت اپل درحال ساخت گوشی تاشویی است که از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های تاشو فناوری‌های جدیدی هستند که به تازگی در سراسر دنیا مطرح شده‌اند و شرکت‌ها به هر طریقی قصد دارند با ایجاد تغییر و تنوع در این مدل گوشی نوع جدیدی از آن را به بازار عرضه کرده و به نام خود ثبت کند.گفتنی است تغییر در این گوشی‌ها گاه مثبت و گاه منفی بوده و عملکرد این گوشی را برای کاربر با مشکل رو به رو کرده است.

با گذشت زمان همه شرکت‌های سازنده گوشی به جز شرکت اپل یک مدل گوشی تاشو را به بازار عرضه کردند تا اینکه در سال ۲۰۱۷ شایعاتی مبنی براینکه شرکت اپل درحال ساخت گوشی تاشو است در سراسر جهان پیچید. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این گوشی بالاخره سال آینده برای عرضه آماده خواهد شد، اما گزارش جدید شرکت تحلیلی EqualOcean این روند را به سال ۲۰۲۳ موکول کرد.

گوشی تاشو اپل از قلم هوشمند پشتیبانی می کند

آیا قلم هوشمند همان قلم iPad‌ است؟

شرکت EqualOcean همچنین اظهار داشت که آیفون تاشو از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که این به معنای Apple Pencil فعلی است که توسط iPad‌ها استفاده می‌شود یا خیر و یا اینکه این یک طراحی جدید است.

 قلم هوشمند

هنگام باز کردن صفحه نمایش این گوشی، ابعاد صفحه نمایش بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ است که گفته می‌شود که این ابعاد برای یک گوشی بسیار زیاد است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که هنوز هیچ تأیید رسمی از طرف شرکت اپل مبنی بر اینکه در واقع یک گوشی تاشو را تولید کند، وجود ندارد. این شرکت ترجیح می‌دهد مخفیانه کار کند و همچنین گفته می‌شود اپل در ساخت عینک‌های AR و یک ماشین خودران نیز شرکت دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار