فعالیت ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محور‌ های مواصلاتی زنجان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محور‌های مواصلاتی این استان فعال می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی‌اکبری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال فاز یک مجتمع خدماتی – رفاهی پاسارگاد در آزادراه زنجان – قزوین درمساحتی به وسعت ۶۵ هزار مترمربع و بااعتبار ۳۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، افزود: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آنکه به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است و این مجتمع‌ها باید متناسب با نیاز و رعایت حال رفاه و آرامش مسافران احداث شود.

علی اکبری ادامه داد: تا بهمن‌ماه امسال ۸۱ مورد موافقت اصولی جهت احداث مجتمع‌های خدماتی_رفاهی صادر شده است.

 او افزود: استان زنجان دارای ۵ هزار ۸۴۰ کیلومتر راه است که ۲۰۰ کیلومتر آن را  آزاد راه ها تشکیل می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در آزادراه زنجان- قزوین ۸ باب و  آزادراه زنجان- تبریز ۵ باب مجتمع خدماتی- رفاهی در حال بهره‌برداری هستند و نظارت و بازدید‌های مستمر طی برنامه‌ریزی‌های مدون شده از، نمازخانه، رستوران، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت‌های انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.