مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعدازظهر امروز وزش باد شدید اغلب مناطق استان را در می‌نوردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره از بعدازظهر امروز سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و در اغلب مناطق استان (به ویژه امشب و فردا) تند تا شدید پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: از فردا تا روز جمعه هفته جاری با حاکمیت کامل سامانه بارشی در استان اردبیل، شاهد بارش باران (گاهی به صورت رگبار) و برف و کاهش دما خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تمرکز بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوده در حالیکه در مناطق شمالی استان از امروز تا پایان هفته جاری آسمان استان غالباً ابری و مه آلود همراه با هوای نسبتاً سرد و در بعضی ساعات با بارش باران (به ویژه روز چهارشنبه) انتظار می‌رود.

محمدی تصریح کرد: این سامانه بارشی تا صبح دوشنبه هفته آینده در سطح استان فعال خواهد بود و بارش به صورت متناوب (به ویژه روز چهارشنبه تا عصر پنجشنبه هفته جاری و روز یکشنبه هفته آینده) تداوم خواهد داشت.

او افزود: همچنین از روز پنجشنبه (۳۰ بهمن) به دلیل تغییر جریانات جوی، با کاهش محسوس دمای هوا، بارش در مناطق مرکزی و به ویژه جنوب استان به برف تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.