معاون اداره صمت گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و انجام مراسم خانه تکانی طرح نظارت بر قالیشویی‌ها در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با سرکشی مداوم بر فعالیت قالیشویی‌های در سطح استان، بر روند خدمت رسانی این مراکز از نظر کیفیت و قیمت شتشوی فرش نظارت مستمر می‌کنند.

او افزود: ارائه نرخ نامه  به مشتری از سوی افرادی که نسبت به دریافت فرش و تحویل آن به مشتری اقدام می‌کنند و نیز نصب نرخنامه مصوب درمحل دید مشتری در محل دفاتر الزامی است .

اصغری گفت: در این طرح تیم‌های بازرسی به صورت مستمربر چگونگی عملکرد واحد‌های قالیشویی نظارت داشته و با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، تقلب، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت انجام می‌دهند.

او افزود: این طرح تا روز‌های پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفین برخورد خواهد شد.

اصغری از شهروندان خواست ضمن دقت در استفاده از خدمات قالیشویی‌های مجاز و دارای پروانه، در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و مراتب را به اطلاع بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت برسانند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار