فروغ عباسی برای کسب بهترین نتیجه راهی رقابت‌های آلپاین ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: تیم ملی اسکی آلپاین زنان و مردان ایران صبح امروز برای حضور در مسابقات جهانی اسکی آلپاین، ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد.

او، بیان کرد: عباسی در این رقابت‌ها در بخش مارپیچ کوچک با رقبا مسابقه می‌دهد و پوریا ساوه‌شمشکی، سید مرتضی جعفری، بهنام کیاشمشکی و نیما بها، عاطفه احمدی، مرجان کلهر و صدف ساوه ‌شمشکی دیگر نفرات تیم ملی اسکی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند بود.

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا دامپتزو ایتالیا در حال برگزاریست و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شهر شیراز است و سابقه حضور در دو المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ زمستانی را دارد.

عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافت و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی، با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در تورنمنت بین المللی اسکی آلپاین در لبنان، عنوان مدال‌های طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات آسیایی اسکی از دیگر افتخارات فروغ عباسی بشمار می‌رود و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ علاوه بر پرچمداری کاروان اسکی ایران، مشعل این بازی‌ها را هم به مسافت ۲۰۰ متر حمل کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.