رئیس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات لازم برای آماده‌سازی پیست اسکی سهند در حال انجام است و اگر تجهیزات مورد نیاز تهیه شود هفته آینده می‌تواند در اختیار عموم مردم و ورزشکاران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، هنربر رئیس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیست اسکی سهند پیش از این زیر نظر استانداری آذربایجان شرقی بود،گفت: در راستای جلوگیری از راکد و بلااستفاده ماندن پیست این مکان ورزشی به شکل موقت به شرکت قوش گولی به عنوان موسس پیست تحویل داده شده است تا حداقل امسال از آن استفاده شود.

او درباره کیفیت مالکیت پیست اسکی سهند نیز گفت: در زمان حاضر ۴۰ درصد سهام آن به شرکت عمران جلفا، ۴۰ درصد به سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، ۱۰ درصد به هیات اسکی و ۱۰ درصد نیز به فدراسیون اسکی تعلق دارد.

او گفت: واگذاری پیست به بخش خصوصی توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در چارچوب قوانین و مقررات جاری، در عین واگذاری موقت آن به شرکت قوش گولی  به شکل موازی پیگیری می‌شود.

هنربر هدف از واگذاری پیست اسکی به بخش خصوصی را ایجاد منطقه گردشگری در محدوده پیست اسکی سهند برای استفاده حداکثری مردم و ورزشکاران از دامنه‌های برفی شمالی سهند در فصول سال اعلام کرد و گفت: اگر این هدف محقق شود مجموع گردشگری مناسبی می‌تواند در این منطقه زیبا ایجاد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.