جدیدی، پیشکسوت کشتی کشورمان درباره اهمیت کسب کرسی در مجامع بین المللی ورزش و مسائل دیگر، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس جدیدی، پیشکسوت کشتی کشورمان اظهار کرد: وقتی من و دبیر با رد صلاحیت در انتخابات کشتی رو به رو شدیم، شوکه شدم و پیگیری کردم؛ اما بار‌ها با در بسته در ارتباط با وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک رو به رو شدم که امروز با کت و شلوار این جا ایستاده‌اند.

او افزود: به تلفن‌های من هم پاسخ داده نشد و به قول موحد دل پر خونی دارم.

جدیدی ادامه داد: دل پر خون و پردردی داریم و به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ حقوقی بزرگ کشور، نبود دادگاه و محکمه تخصصی در ورزش را احساس می‌کنم. در این جا از رئیس قوه قضاییه درخواست می‌کنم در امر ورزش هم دستور بدهند این دادگاه‌ها برگزار شوند.

پیشکسوت کشتی ایران گفت: انسجام بین ورزش و ورزشکار که همیشه شعار آن داده می‌شود، یعنی پرهیز از سلیقه کاری‌ها و انسجام کمیته انضباطی محقق نمی‌شود جز با برقراری محاکم قضایی ورزش، کم کردن حواشی، اختلافات و دعوا در روزنامه‌ها. حق‌خوری‌ها، با این محاکم قضایی حل می‌شوند.

کسب کرسی‌های بین المللی، مهمترین اتفاق در ورزش است

او درباره کسب کرسی‌های بین المللی برای ورزش کشورمان در مجامع بین المللی عنوان کرد: کشور ما همیشه به دلیل نداشتن نماینده در مجامع بین المللی، با مشکلات فراوانی روبه رو شده و این رخداد مهمی است که باید نه من، بلکه مسئولان ورزشی‌ ما و یا حتی وزارت امور خارجه فکری به حال آن کنند؛ تا در تمام رشته نه تنها کشتی بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

جدیدی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم که بتوانیم کرسی‌های بین المللی را کسب کنیم و این کاری نیست که از یک نفر به تنهایی بر آید و باید این کار از طریق دولت کشورمان پیگیری شود.

جدیدی درباره تندیسی که از او ساخته شده است، گفت: انجام این کار‌ها بسیار خوب است و می‌تواند در رشد و ماندگاری فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان موثر باشد؛ امیدوارم برگزاری چنین مراسم‌هایی ادامه داشته باشند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خاک دو عالم بر سر کشتی ایران که حرف زنش این موجود و علیرضا دبیر باشد