نصب دستگاه CRRT در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از نصب و راه اندازی دستگاه CRRT از دستگاه‌های اهدایی بانک جهانی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزانه، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: دستگاه CRRT با برند B BRAUN که دومین دستگاه از دستگاه‌های اهدایی بانک جهانی است امروز در بیمارستان، نصب و راه اندازی شد.

او افزود: قبل از تحویل دستگاه، بیمارستان از طریق نماینده بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته و موفق به اخذ امتیازات لازم جهت تحویل دستگاه‌های اکو سونو، ECMO، CRRT و رادیولوژی پرتابل شده بود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل اظهار داشت: دستگاه CRRT پیشرفته‌ترین دستگاه برای تصفیه خون و انجام دیالیز در شرایط اورژانس بوده که برای بیماران گروه‌های سنی مختلف، حتی زیر ۱۵ سال و از وزن بالای ۱۵ کیلوگرم و فشار خون پایین و بدون محدودیت بیماران از جمله بیماری‌های عفونی، با سیستم کاملا بسته و یکبار مصرف و استریل می‌توان انجام داد.

فرزانه گفت: در آینده نزدیک، سایر تجهیزات مصوب جهت بالا بردن سطح خدمات رسانی به همشهریان عزیز در این بیمارستان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار