انتقال مالکیت اراضی موات در جنوب فارس

سه هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی موات شهرستان مهر در جنوب استان فارس تحت مالکیت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: این اراضی شامل پلاک‌های بِرکو و چاه پهن و میو منطقه دارالمیزان شهرستان مُهر بودند که مالکیت آن‌ها با توافق سه جانبه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان امور اراضی کشور و مدیر کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد و دارایی انتقال یافت.

عبدالحسن صمد نژاد با اشاره به فراهم شدن زمینه کاداستری کردن اسناد اراضی موات در شهرستان‌ها، تصریح کرد: با تعامل ایجاد شده، تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی موات به اسناد کاداستری تک برگی امکان انتقال این اسناد به نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سال جهش تولید وجود دارد.

او با بیان این که شهرستان مهر دارای ۱۱ هزار و ۹۶۰ هکتار اراضی موات است، ادامه داد : تا پایان امسال پس از کاداستری کردن اراضی موات و جانمایی در سامانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سند تک برگی مابقی اراضی نیز به نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اخذ و صادر شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار