معاون استاندار بوشهر گفت: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که امانتدار باشند، و رای واقعی داشته باشند، نه با تطمیع و شام و ناهار دادن رای بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بیان کرد: انتظار است نیرو‌های توانمند، فرهیخته، شایسته، دست پاک، قانونمند و آشنا به وظایف شهری و روستایی برای اداره امور مردم راهی شورا‌های شهر و روستا شوند.

او ادامه داد: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که امانتدار باشند، و رای واقعی مردم را به دست آورند نه با تطمیع، تهدید و شام و ناهار دادن رای بگیرند.

معاون استاندار بوشهر افزود: تلاش می‌شود از ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات جلوگیری و نمایندگان واقعی مردم در شورا‌های شهر و روستا انتخاب شوند.

ایرانی با بیان اینکه همه عوامل اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند، عنوان کرد: همه شرایط و زیرساخت‌های لازم امنیتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم شده و مطمئنیم این انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران می‌افزاید و آنچه نظام اسلامی و مردم خواهان آن هستند، محقق می‌شود.

همه تلاش کنند انتخاب اصلح محقق شود

او، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این دوره از انتخابات را برای جامعه، نظام و آینده مردم ایران بسیار مهم و حساس خواند و گفت: همه باید تلاش کنند انتخاب اصلح، مناسب و آنچه خواست و نظر مردم است محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: هرچند فشار‌های اقتصاد و تلاش دشمن برای دلسرد کردن و کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات است، اما ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند آگاه و مطیع امام راحل و رهبرمعظم انقلاب هستند و نسبت به عهد و پیمان خود به شهدا پایبند هستند.

ایرانی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص و تمهیدات اندیشیده شده تبلیغات نامزدهای شورا‌ها از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد.

او گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا به همراه دو انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بوشهر نیازمند سرمایه‌گذاری بین المللی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری خارجی در استان بیان کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران  فرصت این نوع سرمایه‌گذاری‌ها از کشور از دست رفته است.

ایرانی، با بیان اینکه برخورد دوگانه سازمان ملل و کنوانسیون‌های بین‌المللی با کشور‌ها پذیرفتنی نیست، افزود: امروز کشور‌های کوچک حاشیه خلیج فارس از این ظرفیت یک طرفه استفاده می‌کنند که ناعادلانه و تبعیض آمیز است.

کرونا و ...

او همچنین شرایط بوشهر را از نظر شیوع کرونا نسبت به بسیاری از استان‌های کشور خوب عنوان کرد اما گفت: نباید با عادی انگاری این شرایط را به آسانی از دست بدهیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر، منع تردد‌ها برای پیشگیری از ورود ویروس جدید کرونا به استان را لازم خواند از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

ایرانی عنوان کرد: همچنین پیشگیری از شیوع کرونا نیازمند کنترل بازار است و در این زمینه همه می‌توانند کمک کننده باشند.

همه حامی ورزش شوند

او همچنین با با تاکید بر تلاش همه برای حمایت از تیم‌های ورزشی استان، افزود: اگر شهرداری و یا هر سازمان دیگری قرار است به تیم‌های ورزشی کمک کنند موظفند کار خود را کامل انجام دهند و از جوانانی که ممکن است در آینده به عنوان نمایندگان واقعی ما در عرصه‌های ملی و بین المللی شوند، حمایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وظیفه شهرداری و منطقه ویژه پارس جنوبی و سایر متولیان است که به نمایندگان تیم‌ها برای حضور بدون حاشیه در میدان‌های ورزشی کمک کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.